Conectare
Ultimele subiecte
Top postatori
Féerie | ||||
Coll: Set | ||||
Magdalena | ||||
Jaqueline | ||||
Rujk | ||||
Blacky | ||||
Plastic Doll | ||||
EllaFromHell | ||||
Chibi~Girl | ||||
grafittix |
Mwahahaha Dudy is here! >:)
+2
Féerie
Cherry.X.
6 participan?i
:: Welcome :: New Members
Pagina 1 din 1
Mwahahaha Dudy is here! >:)
~Ma numesc Diana, but i want to call me Dudy or Didy XP. Am 13 ani impliniti pe 02 ianuarie si sunt capricorn cu ascendent in capricorn << imi ador zodia >> . Sunt eleva in clasa a7-a si sunt foarte multumita de situatia mea scolara, adica practic nu invat prea mult sau nu ma ostenesc sa-mi fac temele acasa. Deobicei mi le fac in pauze si le fac cat de cat corecte. Notele mele variaza intre 5 si 10. Sunt putin foarte rebela,dar am grija sa fiu si o adevarata"lady", nebuna rau de tot si imi place sa fiu mereu in centrul atentiei. Ma orientez numai catre succes si capat cu greu incredere in ceilalti. Sunt foarte realista si ma concentrez asupra esentialului, sunt sarguincioasa, perseverenta, economa, corecta.Sunt o tipa pe care te poti baza. Intotdeauna merg la sigur si sunt unele momente cand experimentez viata la maxim, in care pot gandi si actiona in mod egoist, inclin spre supraevaluare, sunt incapatanata, ipocrita si, din cauza neincrederii mele in ceilalti, imi deschid cu greu inima. Parerea celorlalti despre mine?! Ei zic ca sunt cea mai hiperactiva persoana pe care o stiu ei si ca sloganul meu e << Sunt aiurita si se ia! >>. Cum ma striga? “zuuuuuzy!” sau “zuuuuuzo!”
~Iubesc j-rock`ul si j-pop`ul, dar pot sa zic ca mai mult ma topesc dupa ost`urile din anime`uri. In general ascult muzica foarte rar, doar cand sunt plictisita sau n-am ce face. In afara de j-music imi mai place si hip-hop, regaetton, dance s.a.m.d.